dimarts, 26 de maig del 2015

Coloraines

Finalment m'he posat a cosir (quines ganes ja!) i he complert una de les costures planificades que us vaig comentar en AQUEST post: les primeres samarretes de màniga curta pels nens (a les que en seguiran unes quantes més)

      Por fin he vuelto a coser (qué ganas tenía ya...) y he cumplido con una de las costuras planeadas que os comentaba en ESTE post: las primeras camisetas de manga corta para los niños (i las que seguirán, jeje)



Com veieu, coloraines per tots!! La primavera vol colora alegres i llampants!!!

   Como podéis ver, ¡colorines para todos! ¡La primavera quiere colores alegres y brillantes!!!

La samarreta d'en Lluc és de màniga raglan, fent el patró jo mateixa a partir d'una samarreta normal, com ja havia fet AQUÍ.  De fet, he utilitzat un retall que em quedava de la mateixa roba turquesa, combinant-la amb aquesta tela de dinosaures de Michael Miller (un xic massa gruixuda per aquestes latituds...).
El coll està rematat amb la mateixa tela turquesa i les mànigues ho estan amb la tela de dinosauris, per contrastar.
Haig de dir que cada vegada els colls em queden millor... és el que té la pràctica, hehe...

      La camiseta de Lluc es de manga raglán, haciendo el patrón yo misma a partir de una camiseta normal, como ya hice AQUÍ. De hecho, he usado un retal que me quedó de la misma tela turquesa, combinándola con esta tela de dinosaurios de Michael Miller 8un poquitín demasiado gruesa para estas latitudes, creo yo...).
      El cuello está rematado con la misma tela turquesa y la las mangas con la de dinosaurios, para crear contraste.
tengo que decir que los cuellos cada vez me salen mejor... es lo que tiene la práctica, jeje


Per les nenes tenia moltes ganes de provar el patró "Lina" de Ki-ba-doo, i finalment m'hi vaig posar. És un patró molt femení, molt versàtil i senzill de cosir (jo el tinc en alemany, però em consta que l'han traduït a l'anglès degut a l'èxit que té). 
Té de xulo que pots aprofitar retalls 

      Para las niñas tenía muchas ganas de probar el patrón "Lina" de Ki-ba-doo, y finalmente me puse a ello. Es un patrón muy femenino, versatil y fácil de coser (yo lo tengo en alemán, pero me consta que lo han traducido al inglés por el éxito que ha tenido)
      Lo guay de este patrón es que te permite aprovechar retales.

Per la samarreta de la Sara, vaig aprofitar retalls d'AQUESTA sudadera, la Rainu, que tant èxit ha tingut...
      Para la camiseta de Sara aproveché los retales de ESTA sudadera, la "Rainu", que tanto éxito tuvo.



I per la de la Clàudia vaig aprofitar el que em quedava d'AQUESTA faldilla i així li he pogut fer a
conjunt.
      Y para la de Clàudia aproveché lo que me quedaba de ESTA falda y así se la he podido hacer a conjunto.


Mireu-los que guapos estan :-D
(aquesta foto serà la única d'en Lluc amb la samarreta, perque al senyor no li va acabar d'agradar i l'hem regalat a un amic seu que li encanten els dinosaures... en fi, coses que passen)

      Mirad qué guapos están :-D
      (esta foto va a ser la única de lluc con la camiseta puesta, ya que no le acabó de gustar mucho y la hemos regalado a un amiguito suyo al que le encantan los dinosaurios... en fin, cosas que pasan)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada