dijous, 22 de maig del 2014

Papallones per tornar a volar

Molts dels que em seguiu sabeu que aquestes últimes setmanes han sigut força dures, amb un final molt trist marcat per la mort d'un ésser estimat massa jove per deixar-nos.
La costura, com altres coses, ha passat a un plà molt llunyà aquests dies, perque no tenia temps ni ànims de crear res, la veritat.
Poc a poc espero que anem tornant a la normalitat i pugui acabar lectures i costures vàries, començades i deixades a mitges.
Poc a poc espero que tots tornem a volar... sobretot la meva estimada cunyada i els meus nebots, que són uns campions...
Tornarem a volar... com les papallones, que reneixen després que la oruga pensi que és la fi...

Per això em vé molt de gust ensenyar-vos aquesta faldilla de papallones que li vaig fer a la Clàudia just entremig de la varicel·la d'en Lluc i les de la Sara i el papi, i que no us havia pogut mostrar encara.


Les teles són de punt de cotó suavíssim, diria que totes dues de Telaria (la de ratlles seguríssim), i el patró és d'una noia italiana que m'agrada molt, l'Annalisa de Puperita.

És una faldilla molt senzilla tant en el concepte com en la confecció. La cintura és ampla, així es pot allargar o escurçar la faldilla, i el baix està fet amb el mateix sistema però amb una sola amplada. Es pot cosir tranquilament amb la màquina normal (de fet a les fotos del patró s'ensenya així, amb una puntada en zig-zag), però jo la vaig cosir en un moment amb la overlock, i dóna gust.

Volia fer-li una samarreta a joc, però ja us he explicat que tot havia quedat en stand-by, així que de moment la veieu en acció amb una samarreta senzilla, però ben aviat tindrà el conjunt!
Com podeu comprovar a les fotos, ben contenta que està ella


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada