dilluns, 10 de febrer del 2014

Tornen les capes...

Com us comentava en aquesta entrada, una de les costures que tenia a mitges aquests dies era la d'unes capes de vestir per les nenes.
Doncs bé, una, la de la Clàudia, ja està acabada (la de la Sara en un momentet la tindré feta, però aquest cap de setmana no ha donat per més...).


La inspiració per fer-la em va arribar quan vaig llegir aquest post de La Inglesita, una artista de la costura, que tornaven a estar de moda. La veritat és que les modes me les acostumo a saltar "a la torera", però mira, aquesta vegada em va fer gràcia.
Vaig buscar patrons i tutorials i al final em vaig decantar per aquest tan entenedor i precís de De costuras y otras cosas, fent alguna petitíssima variació: només dos botons per cordar, els botons de les "mànigues" en format snap i també vaig voler trencar la monocromia amb uns aplics de flors al davant. La tela exterior és una barreja de llana i acrílic en lila (off course... així la tinc guanyada segur, jeje) i la interior un cotó lleuger.

En aquestes fotos podeu veure alguns detalls



He de dir que m'estic reconciliant amb els botons i, sobretot, amb els traus, gràcies a la descoberta fortuïta que feia malament un dels passos amb la màquina (i no us ho perdeu: és totalment automàtic, però no sé com m'ho feia que la liava... en fi...)
Ejemmmm, no, no és un efecte òptic: els dos traus són de colors diferents... Endevineu a qui se li va acabar la bobina de fil just acabat el primer trau?... Els problemes que vaig tenir per trobar un fil que s'hi assembés... Però per sort, quan la capa està cordada no es nota gens :-D

I aquí teniu la reina del mambo amb la seva nova capa, més contenta que un gínjol i amb ganes de posar-se-la per sortir al carrer ja!!!
Li queda de fàbula, eh????


7 comentaris:

  1. Que bonica, m'encanten els aplics del davant!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!
      Vaig pensar que aquest lila era massa "formal" i amb les floretes aplicades canviaria una mica... i així ha sigut!!!

      Elimina
  2. Monisima la capa... Y la niña. Va a ser un modelo repetido este año: bueno de cose y de llevar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, gracias Mary Carmen! (qué te voy a decir yo de la niña, jajaja)

      Elimina
  3. Hola!
    Jo també n'he fet una seguint el tutorial de la Sara, es genial!!
    T'ha quedat molt maca, però clar, són les models que s'ho valen!! ; )
    Si vols veure la meva versió, passa pel meu blog!
    Jo, de moment, m'hi quedo pel teu : )

    ResponElimina