divendres, 7 de febrer del 2014

Fronts oberts

No hi ha manera...
Començo mil coses i després em costa "Déu i ajuda" acabar-les...
Us ensenyo tot el que faig seguir ara mateix?

1- Capes per les nenes,
com aquesta de De costuras y otras cositas. A veure si endevineu de quin color seran, jejeje


2- Disfresses de Carnaval,
que com que sóc molt xula jo, no se m'acut res més que preguntar-los de què es volen disfressar...
Resultat?
Una feinada (el d'en Lluc, més que res...)


3- Sudadera Rainu de La pantigana,
de la que ja tinc els patrons modificats, però la tela em va arribar molt tard, així que aniré a deshora...

4- La bogeria per homes de Telaria,
un mes i poc per fer tres peces de vestir per als nostres homes: una jaqueta esport, una camisa i una samarreta. La Miren de Telaria, una botiga de teles, patrons i accessoris xulíssima, ha preparat aquesta bogeria, anomenada, Just for Men, de cara al dia del pare, i tinc moltes ganes de seguir-la. De moment el patró de la primera peça ja el tinc: el Newcastle Cardigan. Em falta una tela i ja estic a punt. El que queda clar és que no podré seguir-ho al dia...


5- La jaqueta d'en Lluc,
que va pel mateix camí (no, pitjor) que la de la Clàudia que us vaig ensenyar a l'anterior entrada...
Les teles les tinc tallades de fa mil anys... ara a veure si m'espavilo...

A tot això sumeu-hi els encàrrecs de Hola Bebé!...

... ah, i ja estic pensant en conjunts pels tres nens de cara a la primavera...
Creieu que arribaré a tot?
(jo no les tinc totes, no...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada