dimarts, 7 d’abril del 2015

Regal per l'Eli

Fa gairebé dos mesos que no publico res, ja em sap greu, però no he tingut gaire temps de cosir ni d'escriure al blog. Em vaig posar a estudiar unes oposicions, i si mai ho heu fet ja sabeu com funciona això: qualsevol moment de temps lliure és temps per fer colzes.
Ara estic "de baixa" per una neumonia (no treballo fora de casa, però haig de fer repòs i tampoc puc fer res aquí) així que una mica de temps lliure tinc.

      Hace casi dos meses que no publico nada, ya me sabe mal, pero no he tenido mucho tiempo de coser ni de escribir en el blog. Me puse a estudiar unas oposiciones, y quienes lo hayais hecho ya sabéis como funciona esto: cualquier momento de tiempo libre es tiempo bueno para estudiar.
Ahora estoy "de baja" por una neumonía (no trabajo fuera de casa, pero tengo que hacer reposo y tampoco puedo hacer nada aquí) así que un poco de tiempo libre tengo.

Avui us porto un davantal d'adult (s'ha posat de moda anomenar-lo en anglès, "apron") que ja fa dies que està fet, però com que era un regal sorpresa i no l'entregaven fins avui, no us el podia ensenyar.
Les mestres de P5 de l'escola i les mares/pares dels nens que es queden fixes a menjador van voler fer-li un regal a una noia molt especial, la Eli, que enamora a tothom qui la coneix, que s'ha ocupat dels nostres nens des de fa tres anys al menjador i ara canvia de grup.
Agafant com a patró el davantal destrossat que feia servir, vaig confeccionar-li un de nou, personalitzat i alegre com és ella.

      Hoy os traigo un delantal de adulto (se ha puesto de moda llamarlo en inglés "apron") que ya hace días que está hecho, pero como era un regalo sorpresa y no lo entregaban hasta hoy, no se podía enseñar. 
      Las maestras de P5 de la escuela y las madres/padres de los niños que se quedan fijos en el comedor quisieron hacerle un regalo a una chica muy especial, Eli, que enamora a todo el que la conoce, que se ha ocupado de nuestros niños desde hace tres años en el comedor y ahora cambia de grupo.
      Tomando como patrón el delantal destrozado que usaba, le confeccioné uno nuevo, personalizado y alegre como es ella.



La base és de tela texana un xic elàstica, i amb les mestres vam escollir una roba de cotó estampada amb un motiu infantil molt simpàtic. Vaig aplicar-li el nom al davant i al darrera una súper-heroïna, perquè la Eli és així, una súper-noia!!!
Es corda amb unes betes de davant a darrera, per dins, i pel darrera amb unes tires amb snaps de colors.
Per no fer vora, vaig decidir complicar-me un xic la vida creant un viu amb els colors bàsics que predominen a la tela i cosint-lo a totes les vores... Crec que ha valgut la pena, perquè li dóna un toc molt alegre i juvenil.

      La base es de tela vaquera un poco elástica, y con las maestras escogimos una ropa de algodón estampada con un motivo infantil muy simpático. Le apliqué su nombre delante y detrás a una súper-heroína, porque Eli es así, una súper-chica !!!
      Se abrocha con unas cintas de atrás hacia delante y por detrás con unas tiras con snaps de colores.
     Para el contorno y los bajos decidí complicarme un poco la vida creando un vivo con los colores básicos que predominan en la tela y cosiéndolo en todos los bordes ... Creo que ha valido la pena, porque le da un toque muy alegre y juvenil.




Em sembla que li ha agradat ... :-D

      Me parece que le ha gustado ... :-D


Moltes gràcies Eli, per la feina que fas però sobretot pel carinyo i la simpatia amb què tractes els nostres fills

Muchas gracias Eli, por el trabajo que haces pero sobretodo por el cariño y la simpatia con que tratas a nuestros hijos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada