divendres, 16 de gener del 2015

Keep Calm i a cosir calaveres

Torna la calma després de festes i em torno a posar a cosir pels cinc.
Tenim la sort que amics i familiars ens passen molta roba pels nens, i de vegades la tunegem perque sembli nova o per tapar algun petit desperfecte.
Em van donar uns pantalons de micropana per en Lluc que li quedaven xulíssims, i estaven molt bé, excepte per dos petits forats als genolls. Solució? Unes genolleres personalitzades.

      Vuelve la calma tras las fiestas y vuelvo a coser para los cinco.
      Tenemos la gran suerte de tener amigos y familiares que nos dan ropa para los peques, y a veces la tuneamos para que parezca nueva o para reparar pequeños desperfectos.
     Nos dieron unos pantalones de micropana chulísimos para Lluc, que le quedaban genial y estaban en buen estado, excepto por dos agujeritos en las rodillas. ¿Solución? Unas rodilleras bien molonas.


Com que el braç de la meva màquina és massa ample i és una tortura cosir en peces tubulars, vaig optar per obrir els laterals dels pantalons.
També vaig decidir no tallar els pantalons sinò tapar els camals amb el tros de tela escollit. Parlant de la tela... li vaig proposar a en Lluc quatre teles, desenfadades i alegres, per nen vaja. I ell, va veure la de les calaveres per allà darrere i no va tenir cap dubte. Entre això i veure'l després a les fotos, m'estic adonant que el tio s'està fent gran... buaaaaaaa...

  Como el brazo de mi máquina es demasiado ancho y coser prendas tubulares es una pequeña tortura, opté por abrir los laterales de los pantalones.  
También decidí no cortar la tela agujereada, sino tapar las perneras con la tela escogida. Hablando de telas... le propuse a Lluc cuatro telas desenfadads y alegres, para niño, vaya. Y él, vió la de las calaveras por ahí atrás y no dudó un momento en escogerla. Entre esto y verlo después en las fotos, me estoy dando cuenta que el tío se está haciendo mayor... buaaaaahhh...


En aquestes fotos podeu veure la forma que li vaig fer a la peça, gairebé iguals que les genolleres d'aquests pantalons de la Dawn, que m'encanten i podeu veure aquí els que vaig fer-li a en Lluc. 

      En esta foto podéis ver la forma que le dí a las rodilleras, casi igualita a las rodilleras de estos pantalones de Dawn, que me encantan, y podéis ver aquí los que hice a LLuc en su día.


Un consell: si feu com jo, que vaig fer una peça sencera que cobrís el davant i el darrera, abans de cosir el lateral comproveu que casen els costats, o us passarà com a mi, que hi ha un esglaó a cada costat de pantaló... en fi, això em passa per anar depressa. 
Però com podeu veure a la foto d'aquí sota, això no li importa gens al meu "calavera", jajaja

      Un consejo: si hacéis como yo, una pieza entera que cubra tanto la parte delantera como la trasera, antes de coser los laterales comprobad que se ajustan las telas, porque si no os pasará como a mí, que hay un escalón en cada lado del pantalón... en fin, esto me pasa por coser a trompicones.
      Pero como podéis ver en la foto, esto no le importa nada a mi pequeño "calavera", jajaja.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada