dimecres, 8 d’octubre del 2014

Traduïnt

No domino l'alemany. Vaja, és que no en tinc ni idea, a part dels números de l'u al deu i de les frases "per emportar?" i "gràcies per la visita", records de temporades d'estiu treballant a la costa.
I m'he embolicat a cosir seguint patrons alemans.
Així que em toca demanar ajuda al senyor Google, perque tot i les fotos, alguns detalls se m'escapen...


Se'n poden trobar moltíssims a la xarxa, sobretot de gènere de punt (ténen una varietat immensa de teixits de jersei i sudadera... t'hi perds... però clar, a preus d'allà... ). N'hi ha de gratuïts, com per exemple els de Schnabelinas, i de compra a preus força raonables, com els de Ki-ba-doo, Farbenmix o Lillesol und Pelle

Com us deia, els patrons alemanys acostumen a ser força clars amb les fotos, però així com amb l'anglès no tinc problemes a la hora d'entendre conceptes de costura, amb l'alemany no és tan fàcil... i costa una mica...
Per sort, de tant en tant, blocaires molt amables (i que s'ho curren molt) fan tutorials o CC amb patrons alemanys, i llavors la feina resulta més fàcil. És el cas de la Eli de No doy puntada sin hilo, que fa poc ha organitzat un CC del vestit/sudadera Lou. Jo no hi he arribat a temps, però el faré d'aquí poca, i aprofitant la compra del patró en vaig agafar un altre, que és el que estic traduïnt ara (en tinc tres més de Schnabelinas, que espero que amb la pràctica ja no em costin tant d'entendre, jeje)

Així que continuo traduïnt, i espero ensenyar-vos aviat els resultats :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada