diumenge, 19 d’octubre del 2014

Costuretes ràpides

No tinc temps.
De debó, us semblarà exagerat, però no tinc temps... no arribo a tot. Amb tres nens, creieu-me que és tot força complicat... Així que imagineu-vos si tinc temps per cosir! Per cosir com Déu mana, vull dir. 
Arribats a aquest punt, entre la manca de temps, i el fet que encara l'habitació de costura és més aviat un camp de batalla i no un prodigi d'ordre, em queda la felicitat de fer costures petites, senzilles i ràpides pels petits.

Avui us ensenyo un estoig per la reina de casa, la Clàudia, fet en un "plis-plas".
El necessitava (o no, perque de fet n'hi ha uns quants per casa... però em feia il·lusió, què voleu...) per anar a catequesi. Divendres va començar (dos anys, mare meva... jo no recordo que abans fos tan llarg...) i a part d'un quadern necessita portar quatre colors, llapis, goma, etc. 
En menys d'un quart d'hora li vaig fer, amb un retall de roba de cotó, un altre de feltre i una cremallera reaprofitada. 



És una barreja de dos tutorials que tenia guardats al meu Pinterest: el de la Naii i el de Sweet Verbena, súper senzills de seguir i de fer.

I a les fotos hi podeu veure un aperitiu del que us ensenyaré dijous que vé per la Rums :-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada