dilluns, 5 de maig del 2014

Perduts (per diferents motius)

Aquestes últimes setmanes estan essent un caos per mi, i estic gairebé completament desapareguda de les xarxes socials i del blog.
Recordeu que us vaig comentar que el mitjà havia agafat la varicel·la?
Doncs dotze dies després del seu primer granet han caigut la germana petita i el meu home... aaaargggggg...
Com podreu imaginar, de cosir res de res...

Així que de moment no us puc ensenyar costures noves.

Però us ensenyo una coseta...

Us agradava la sèrie "Perdidos"? A mi sí, molt
Entre els fanàtics la coneixiem més pel seu nom en anglès Lost.

Doncs avui us porto una cosa que no té a veure amb la costura, però crec que passa a totes les cases (o gairebé a totes...) i que està molt relacionat amb aquesta sèrie...

Tatxaaaaaaannnnn....



El racó dels mitjons perduts!
Un racó on penjar el mitjons desparellats mentre busco la seva parella...
(no em direu que a vosaltres no se us perden mitjons a la dimensió desconeguda passant per la porta màgica de la rentadora?...)

Haig de dir que se m'ha quedat petit, molt petit...

4 comentaris:

  1. És una idea fantàstica, m'encanta!!

    ResponElimina
  2. Quina bona idea!! Jo els poso tots en una cistella però després tinc una feinada a rebuscar les parelles, així desseguida ho tens vist!!

    ResponElimina
  3. M'agrada la idea... però... has provat de rentar la roba petita en una bossa? Nosaltres no els perdem quasi mai!

    ResponElimina