dimarts, 8 d’abril del 2014

Súper necesser familiar

Els virus no ens deixen tranquils aquest any, i les meves costures se'n ressenteixen...

D'aquí uns dies marxem de viatge, i fent els preparatius vaig adonar-me que no teniem un necesser en condicions, així que, aprofitant una de les dormides febrils de la petita, en vaig cosir un de gran, on hi cabés tot per tots.


Està fet de tela plastificada: per fora amb un estampat d'expressions de súper herois de còmic i per dins un estampat "d'estovalla" que en dic jo.
Té forma de capsa ( si busqueu boxy bag o boxy pouch trobareu mil tutorials a la xarxa) perque així hi caben més coses, i una nansa aprofitada de la mateixa corretja de bolso que vaig fer servir aquí.


Els acabats no són de qualitat, de fet per dins es veuen les costures, però tampoc ho buscava, total no volia que fos reversible, senzillament el volia pràctic i gran.


Cosint-lo he pogut estrenar el meu nou peu de tefló, ideal per teles plastificades, que em vaig autoregalar per Nadal, jeje.

Cosir teles plastificades no és complicat, sempre que tinguis en compte alguns consells :

- No agafar les teles amb agulles, sino amb clips (dels cabells, d'oficina...), ja que els forats es queden marcats
- Intentar no equivocar-te cosint, pel mateix motiu que abans
- Cosir-les amb un peu de tefló. Tot i que costa dos o tres euros, per un moment puntual pots fer servir trucs com aquests: posar un tros de cinta adhesiva sota el peu normal que utilitzis o situar una tira de paper de seda (en el seu defecte un foli també podria servir) entre la tela i el peu de la màquina.

Ara estic embolicada amb el tema del viatge, així que segurament us aniré ensenyant cosetes varies relacionades amb ell (encara que potser no totes siguin de costura)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada