dilluns, 3 de març del 2014

De Carnaval... (com no...)

(aviso que hi ha molta foto... però podria haver sigut molt pitjor, jejeje)

Com ja sabeu, doncs us ho vaig avançar aquí, els nens van voler disfressar-se de la pel·lícula d'animació Frozen.
La idea era que les nenes anéssin de les dues germanes princeses i en Lluc fos l'Olaf, el ninot de neu. I va ser així fins el dia abans d'estrenar les disfresses, quan una amiga ens va portar bosses de roba a casa i a dins hi havia tres disfresses de nen: una de cavaller, una altra d'spiderman i una altra de superman (els dos últims, hormonats). Llavors el pobre Olaf va deixar d'existir... (i mira que al cabrit li havia demanat si volia que li fes la disfressa de cavaller o d'Spiderman, eh??). 
Així que aquí teniu la princesa Elsa-Clàudia i la princesa Anna-Sara custodiades per en Super-Llucman :-D


La princesa Elsa (la meva) vesteix una faldilla oberta de tul i tela platejada brillant (amb la cintura reciclada d'una samarreta vella), una samarreta reciclada on hi vaig cosir un cosset amb unes petites "lentejuelas" (com carai es diu això en català???), i del darrera en surt la capa. El conjunt el completa un collaret i un cinturó, fets amb tires de biaix (el collaret de color turquesa amb floretes cosides a mà, i el cinturó amb tres tires cosides de biaix platejat que havia comprat per una altra cosa).
Podeu imaginar com anava de règia la Clàudia mentre el duia posat, jeje... A més està contentíssima perque en acabat el carnaval posarem la disfressa dins la caixa de les disfresses i es podrà vestir seeeempre que vulgui :-D




La princesa Anna va molt senzilleta: una faldilla feta amb un retall de roba que tenia per casa i un biaix de color fúcsia, una samarreta del mateix color i a sobre un cosset negre fet d'un retall de tela vellutada que tenia, rematat amb un biaix daurat que corria per casa també.
El primer cop que li vaig posar anava dient "waaapppaaa, waaaapppaaa", i la mama bavejava, jajaja.

Com us he dit, en Súperman no el vaig fer jo, però també va tenir molt d'èxit, com podeu veure... Això de tenir tant de múscul va emocionar en Lluc... clar, com que ell és un "tirillas", jajaja


Ara us deixo amb els nostres herois en acció:
La Princesa Elsa-Clàudia, molt mona i seeempre fina ella :-D 


La Princesa Anna-Sara molt moderna ella :-D


I "at last, but not least"... el nostre Superman salvant la princesa (aquí hi ha la meva foto preferida, jajaja)


Doncs apa, encara queda un cap de setmana més i ja haurà passat un altre carnaval (es nota que no m'entusiasma???)
Ara vaig a mirar les vostres disfresses!!! 

4 comentaris:

  1. M'ha encantat l'entrada Maia! Aprenc molt amb tu, no només sobre disfresses i la traça que tens fent-les, també aprenc vocabulari textil! xD "Lentejuela" a català es diu "lluentó", jo tampoc ho sabia, pero com he hagut d'anar al Termcat per veure què era el "biaix" i un "cosset", m'ho he mirat de pas :P Molt macos tots 3!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lluentó, lluentó, lluentóóóó´... :-P
      Moltes gràcies Iva-san, jejeje
      M'agrada molt saber que et puc ensenyar alguna cosa!!! Si mai necessites algun aclariment no dubtis a preguntar-m'ho!

      Elimina
  2. Maria Jose3/3/14 12:02

    Són genials!!!! M'hagués agradat veure la disfressa de l'Olaf, però està clar que super Lluc guanya per golejada....jajajaja. Ah, per cert...si són lluentons....quan n'has hagut de posar milers a mà en una disfressa s' et queda el nom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que aquest cap de setmana se la posi (m'ho va prometre, jeje) i així t'ensenyaré l'Olaf, Maria José!
      Uaaaa, només de pensar en els milers de lluentons cosits a mà em vé mal de panxa.... Recordo la mare d'una amiga que cada any pel carnaval de Roses li feia unes disfresses espectaculars, i també es passava dies i setmanes cosint a mà lluentons, o plomes, o borles... el que fos... quina currada, mare meva!!! Jo us admiro moltíssim!!!

      Elimina