dimecres, 19 de febrer del 2014

Necesser, "clutch" o com li'n vulgueu dir

No sé si coneixeu aquesta pàgina : Noodlehead
Hi podeu trobar tutorials molt interessantss, i també tenen botiga on venen patrons de bolsos, a cada qual més xulo.
Jo em vaig comprar aquest de la 241 tote per fer un regal de Nadal, i ara el tinc pendent per mi.
Com us dic, tenen tutorials interessants, i ja fa un temps vaig trobar-me aquest que t'ensenya a fer un tipus de necesser, o bolso tipus "clutch". Em va agradar i la veritat és que en un moment en vaig tenir fets dos, un que vaig regalar i l'altre que faig servir com a botiquí d'urgència al bolso: hi tinc un parell de tiretes, una barra d'àrnica i una ampolleta d'apiretal (vaja, l'indispensable quan tens criatures, jeje)




No s'aprecia molt bé, però m'agraden pel detall de l'arrugat del davant... no sé, els fa diferents.
Com veieu a la foto, estan forrats i porten butxaca interior. La cremallera porta unes tapetes de tela a cada costat, jo no les havia cosit mai així, i no em va desagradar (tot i la antipatia que els hi tinc a les cremalleres en general...)
Com veieu, unes bossetes fàcils i ràpides de fer, que et poden salvar d'un "apuro" a la hora de fer algun regal...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada