divendres, 14 de febrer del 2014

Ens emportem l'art arreu

Les que teniu fills ( i les que no, si teniu nebots vé a ser el mateix) sabeu que planificar un dinar fora de casa , una sortida, una visita al metge, etc. amb les criatures (sobretot si es tracta de més d'una) requereix una certa intendència.
En el meu cas, vaig descobrir que, almenys amb la gran, el que millor funcionava era tenir a mà fulls de paper i colors, per així poder dibuixar, pintar o escriure mentre esperem, mentre els grans estem xerrant o acabant de menjar... qualsevol moment que sigui susceptible de provocar-los avorriment.

Per poder portar aquests estris i tenir-los a mà, vaig decidir fer-los una bossa com aquesta, ja que de casualitat tenia les mateixes teles que apareixen al tutorial.
Va ser molt fàcil i divertit de fer-la, i els nens la utilitzen encantats. Haig de dir, però, que la utilitat de la banda porta-colors és força minsa, ja que, com que la bossa no està entretelada i és de cotó fi, els colors cauen contínuament.
Si la voleu fer, jo us recomanaria o bé posar-hi una entretela dura o bé fer-la amb loneta.


I ara que la Clàudia ja és un xic més gran i li agrada escriure, vaig pensar que potser li podria fer una mena d'estoig porta-llibreta... coi, no sé com anomenar això:




Com veieu, a part dels llàpissos de colors també hi duu una llibreta, i queda tot ben recollidet amb un botó i una goma.
Hi ha uns quants tutorials a la xarxa, jo ara no recordo quins vaig fer servir exactament, vaig anar agafant una mica d'un i una mica de l'altre.
Ara tinc pendent el d'en Lluc, a veure quan el faig...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada