dissabte, 18 de gener del 2014

Enfeinada, però em cuiden bé...

M'he embolicat en el MsMísima Sew Week d'aquest mes de La Pantigana.
Què és això de la MsMSW? Doncs és un "Cosim Plegades" o "Sew Along" encarat a fer-nos peces de roba per nosaltres mateixes, ja que massa sovint cosim pels altres i nosaltres ens quedem amb un pam de nas.
La veritat és que és una "currada", perque n'organitza un cada mes, proposant els patrons, atenent els nostres dubtes... Jo ja he participat en els altres dos que va fer, una faldilla i unes calcetes, que ja us ensenyaré.

La d'aquest mes és una jaqueta dessuadora molt xula (aquí podeu veure els resultats de l'edició anterior, doncs la repeteix de l'èxit que va tenir), i com que me'n fa falta una, finalment m'he decidit a participar-hi, encara que no sé si acompliré els terminis.

El primer problema és que aquí una no porta la talla 40 precisament, i haig de modificar els patrons. La Pantigana, molt amablement, al blog ens ensenya com fer-ho, i encara que diu que no és gens complicat, a mi em fa un xic de basarda, la veritat.
I el meu home em deu haver vist tan concentrada (ni sentia els nens) que al cafè amb llet del berenar m'hi ha posat un petit detallet :-D (i jo que sempre dic que és poc romàntic el noi... )



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada